Příkladem ze života, jak nachytat lidi na životní pojistky, hlavně abych měl provizi, jsem se setkala milionkrát. A přesvědčit člověka, co měl levnou životní pojistku, že není vhodně nastavená, nepokryje mu ani základní plat a ostatní věci, a že taková pojistka ho vyjde o nějakou korunu víc, je opravdu těžké.
Dobrý poradce by to ale měl zvládnout. Protože, ne vždy je pojistka nastavená správě a hodně poradců hraje na právě levnou formu o ničem, než aby se pustili do kvality a tím pádem, je poradenství tak neoblíbené. Protože při špatném nastavení lidé platí pojišťovně peníze a při řešení úrazu nebo jiné škodní události nedostanou často nic nebo jen velmi málo.
Není nutné bezhlavě rušit pojistky ale probrat správné nastavení parametrů, samozřejmě čím dřív si pojistku uděláte, tím lépe. Je spoustu faktorů, které ovlivňují výši pojistného např. věk, nemoce nebo zlomeniny a jiná zranění.